https://www.actioncam-mania.nl/skin/frontend/default/imania/images/logo-store.png

Winkelwagen:

0 items

  •  Mijn bestelling
    • Geen orderbevestiging ontvangen
    • Vanuit ons systeem word automatisch een orderbevestiging gestuurd naar het door u opgegeven email adres. Als een orderbevestiging niet aankomt kan dat een aantal oorzaken hebben.

      1) Het opgegeven email adres is niet juist, in dit geval zul u geen verdere emails van ons ontvangen. U kunt dan een reply op deze email sturen met het verzoek uw orderbevestiging naar het juiste email adres te sturen.

      2) De orderbevestiging is in uw spambox gekomen. U kunt deze dan uit uw spambox verplaatsen naar uw gewone inbox. Andere emails komen dan ook normaal weer binnen in uw inbox.

    • Status order opvragen
    • In uw bestelbevestiging kunt u de verwachte verzenddatum zien. De vermelde verwachte verzenddatum in uw bestelbevestiging, is de datum waarop wij verwachten uw order te kunnen verzenden.

      Dit kan 1 a 2 werkdagen eerder, maar ook 1 a 2 werkdagen later zijn: indicatief. (Datums welke vallen in het weekend worden de eerstvolgende werkdag verzonden/verwerkt). 

      Dit is opdat bij dit item, 1 of meerdere items, ten tijde van uw bestelling, er al een langere verwachte verzend indicatie stond vermeld. Deze komt dan nl. ook automatisch in uw bestelbevestiging te staan welke u direct heeft ontvangen vanuit het systeem per email.

      Mocht u een email hebben ontvangen met daarin een status update/extra servicebericht, kan het zijn dat uw order een kleine vertraging heeft opgelopen. In de update staat wanneer uw order dan verwacht wordt.

    • Wanneer wordt de bestelling verzonden?
    • In uw bestelbevestiging kunt u de verwachte verzenddatum zien. De vermelde verwachte verzenddatum in uw bestelbevestiging, is de datum waarop wij verwachten uw order te kunnen verzenden.

      Dit kan 1 a 2 werkdagen eerder, maar ook 1 a 2 werkdagen later zijn: indicatief. (Datums welke vallen in het weekend worden de eerstvolgende werkdag verzonden/verwerkt). 

      Dit is opdat bij dit item, 1 of meerdere items, ten tijde van uw bestelling, er al een langere verwachte verzend indicatie stond vermeld. Deze komt dan nl. ook automatisch in uw bestelbevestiging te staan welke u direct heeft ontvangen vanuit het systeem per email.

      Mocht u een email hebben ontvangen met daarin een status update/extra servicebericht, kan het zijn dat uw order een kleine vertraging heeft opgelopen. In de update staat wanneer uw order dan verwacht wordt.

    • Wanneer wordt de bestelling geleverd?
    • Als je order is verzonden heb je een email ontvangen met verzendbevestiging. Hierin staat de verwachte dag dat een order geleverd wordt. Heb je gekozen voor verzending met Track en Trace dan kan je die volgen.

      Doorgaans geld voor alle verzendingen dat deze binnen 1-2 werkdagen in Nederland moeten worden geleverd. Voor België geldt 1-3 werkdagen.

    • Kan ik mijn bestelling ergens anders laten leveren?
    • Als je order is verzonden kunnen wij deze niet meer laten verzenden naar een ander adres.

      Is de order nog niet verzonden dan kunt u dit laten aanpassen door ons. Stuur hiervoor een reply op dit bericht met het juiste adres en ordernummer.

    • Ik heb mijn bestelling ontvangen maar incompleet
    • Als je order is afgeleverd maar deze blijkt incompleet dan kan dat gebeuren als een order in 2 delen verzonden wordt. Het product dat dan niet voorradig was wordt je nageleverd. Je ontvangt hiervan een email.

      Is de order verzonden en je hebt geen email hierover gehad, stuur dan een reply op deze email met het product en artikelnummer dat je mist. Wij gaan dan na waarom dit ontbreekt in je bestelling.

    • Ik heb mijn bestelling ontvangen maar een product is defect/beschadigd
    • Als je order is afgeleverd maar deze blijkt defect of beschadigt te zijn geleverd, dan kan je het volgende doen.

      Maak een foto van de beschadiging of defect, omschrijf het probleem of defect. Stuur deze met een reply op deze email. Let wel op dat de foto niet te groot is van anders word deze geweigerd door ons email programma

      Wij gaan dan voor je aan de slag om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Je ontvangt van ons nog een email met de voortgang en aanpak.

    • Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?
    • Als je order is afgeleverd maar er blijkt een verkeerd product geleverd, dan kan je het volgende doen.

      Maak een foto van het product en de productcode Stuur deze met een reply op deze email. Let wel op dat de foto niet te groot is van anders word deze geweigerd door ons email programma

      Wij gaan dan voor je aan de slag om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Je ontvangt van ons nog een email met de voortgang en aanpak.

    • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    • In principe worden orders binnen de 30 dagen termijn niet geannuleerd. Vanwege dit/deze artikel(en) al een levertijd vermelding had, ten tijde van de bestelling en speciaal is/zijn besteld.

      Echter, uit coulance is hetgeen wel mogelijk, alleen wordt daar 10% in rekening/mindering gebracht (met een minimum van € 1.50) aan annuleringskosten.

      (Dit t.b.v. bankkosten/betaalprovider/product wat reeds is besteld,e.d.deze kosten dienen wij nl. ook te betalen/voldoen aan de bank/betaalprovider/leverancier)

      Wens je te annuleren dan graag een reply op deze e mail en maken wij het direct voor je in orde!

    • Kan ik mijn bestelling retour sturen?
    • Alle informatie over het retourneren van je bestelling vind je hier

    • Kan ik mijn bestelling wijzigen?
    • Als je een bestelling hebt gedaan en je wilt deze wijzigen kan je het beste een email sturen met daarin een link van het juiste product . Wij zullen dan je order aanpassen

    • Ik heb mijn bestelling retour gestuurd, wat nu?
    • Als je een bestelling retour hebt gestuurd, zal deze nadat hij bij ons is aangekomen worden behandeld. Wij zullen dan nalopen of he product in dezelfde staat als wij hem verzonden hebben terug is gekomen. Als dit het geval is zullen wij het aankoop bedrag retour storten op de rekening waarmee je betaald hebt. Doorgaans gebeurd dit binnen maximaal 14 dagen, echter in vele gevallen de dag dat je retour zending al is behandeld.

    • Ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld. Kan ik deze wijzigen?
    • Als je een verkeerd e-mailadres hebt gebruikt dan kan je ons een email sturen met het juiste adres. Doe dit door middel van een reply op deze email. Heb je geen account aangemaakt, dan kunnen wij helaas je e-mailadres niet aanpassen.

    • Ik heb een bestelling geplaatst, hoe kom ik aan een factuur?
    • Ten tijde dat je de bestelling plaatste heb je van ons een bestelbevestiging gehad. In de bijlage van de email zat een factuur als PDF. Deze kan je printen voor je boekhouding. Mocht je de email kwijt zijn, stuur dan een reply op deze email met je bestelnummer en zullen wij je de factuur nogmaals per mail toesturen.

  •  Verzending
    • Ik moet de bestelling nog plaatsen, wat is de levertijd?
    • Op elke productpagina staat vermeld wanneer wij verwachten een product te kunnen verzenden. Dit staat als volgt aangegeven: ( LET OP dit is een voorbeeld. in uw orderbevestiging vind u de juiste datum )

      Wordt maandag, 22 augustus verzonden indien besteld binnen 2 uur en 57 minuten!

      Of

      Wordt vandaag verzonden indien besteld binnen 2 uur en 57 minuten

      Producten waarbij staat vermeld dat deze vandaag worden verzonden zijn voorradig.

      Producten waarbij een datum staat vermeld na vandaag,(dus een andere datum) worden voor u besteld bij onze leverancier en verwachten wij op deze datum te kunnen verzenden. (indicatie)

      Doorgaans heeft u dit dan de volgende werkdag in huis/wordt dit geleverd door PostNL/DPD.

      Let u op aub: Orders worden verzonden wanneer deze compleet zijn.

      Verzendbevestiging: U ontvangt wanneer uw order is verzonden vervolgens een verzendbevestiging.

    • Ik heb al een bestelling geplaatst, wanneer wordt het verzonden?
    • In uw bestelbevestiging kunt u de verwachte verzenddatum zien. De vermelde verwachte verzenddatum in uw bestelbevestiging, is de datum waarop wij verwachten uw order te kunnen verzenden.

      Dit kan 1 a 2 werkdagen eerder, maar ook 1 a 2 werkdagen later zijn: indicatief. (Datums welke vallen in het weekend worden de eerstvolgende werkdag verzonden/verwerkt). Dit is opdat bij dit item, 1 of meerdere items, ten tijde van uw bestelling, er al een langere verwachte verzend indicatie stond vermeld. Deze komt dan nl. ook automatisch in uw bestelbevestiging te staan welke u direct heeft ontvangen vanuit het systeem per email.

      Items niet in voorraad: Speciaal op bestelling:

      Er zijn enkele items welke niet in voorraad zijn, deze worden dan speciaal voor de klant besteld. De verwachte verzenddatum staat dan vermeld bij het item zelf.

      Items wel in voorraad:

      Wij hebben ook vele items wel in voorraad, deze worden dezelfde werkdag (besteld voor 17:00/mits order compleet) nog vanuit ons verzonden. U ontvangt hiervan een verzendbevestiging (en tracking wanneer u daarvoor heeft gekozen) t.z.t. per email.

      Omruil:

      Omruil voor een ander(e) item(s) welke evt. wel in voorraad is/zijn, is evt.ook mogelijk.

    • De bestelling is al verzonden, wanneer wordt het geleverd?
    • Als je order is verzonden heb je een email ontvangen met verzendbevestiging. Hierin staat de verwachte dag dat een order geleverd wordt. Heb je gekozen voor verzending met Track en Trace dan kan je die volgen.

      Doorgaans geld voor alle verzendingen dat deze binnen 1-2 werkdagen in Nederland moeten worden geleverd. Voor België geldt 1-3 werkdagen.

  •  Levertijd van een product
    • Als een product op voorraad is
    • Op elke productpagina staat vermeld wanneer wij verwachten een product te kunnen verzenden. Dit staat als volgt aangegeven: ( LET OP! Deze datum is een voorbeeld! In uw orderbevestiging vindt u de juiste verzenddatum! )

      Wordt maandag, 22 augustus, verzonden indien besteld binnen 2 uur en 57 minuten!

      Of

      Wordt vandaag verzonden indien besteld binnen 2 uur en 57 minuten

       

      Producten waarbij staat vermeld dat deze vandaag worden verzonden, zijn voorradig.

      Producten waarbij een datum staat vermeld na vandaag, (dus een andere datum), worden voor u besteld bij onze leverancier en verwachten wij op deze datum te kunnen verzenden. (indicatie)

      Doorgaans heeft u dit dan de volgende werkdag in huis/wordt dit geleverd door PostNL/DPD/Bpost.

       

      Let u op aub: Orders worden verzonden wanneer deze compleet zijn!

      Verzendbevestiging: U ontvangt wanneer uw order is verzonden vervolgens een verzendbevestiging met darin een tracking, mocht u hiervoor gekozen hebben!

    • Als een product niet op voorraad is
    • Op elke productpagina staat vermeld wanneer wij verwachten een product te kunnen verzenden. Dit staat als volgt aangegeven: ( LET OP! Deze datum is een voorbeeld! In uw orderbevestiging vindt u de juiste verzenddatum! )

      Wordt maandag, 22 augustus, verzonden indien besteld binnen 2 uur en 57 minuten!

      Of

      Wordt vandaag verzonden indien besteld binnen 2 uur en 57 minuten

       

      Producten waarbij staat vermeld dat deze vandaag worden verzonden, zijn voorradig.

      Producten waarbij een datum staat vermeld na vandaag, (dus een andere datum), worden voor u besteld bij onze leverancier en verwachten wij op deze datum te kunnen verzenden. (indicatie)

      Doorgaans heeft u dit dan de volgende werkdag in huis/wordt dit geleverd door PostNL/DPD/Bpost.

       

      Let u op aub: Orders worden verzonden wanneer deze compleet zijn!

      Verzendbevestiging: U ontvangt wanneer uw order is verzonden vervolgens een verzendbevestiging met darin een tracking, mocht u hiervoor gekozen hebben!

    • Grotere aantallen
    • De levertijden van grotere aantallen van een bepaald product, dienen wij na te vragen bij de leverancier of fabrikant. Normaal gesproken krijgen wij binnen 48 uur, op werkdagen, hiervan een bericht met de levertijd.

  •  Retour
    • Ik heb mijn bestelling retour gestuurd, wat nu?
    • Als u uw order retour gestuurd hebt naar ons, binnen de 14 dagen retourstermijn, zal deze binnen 2-4 werkdagen door onze retourservice worden behandeld. Als deze retour behandeld is, ontvangt u van ons een e-mail met de wijze waarop het is afgehandeld voor u.

      Creditatie van geretourneerde orders geschied meestal, na behandeling, direct!

      De verwerking welke de betaalprovider/bank dan nog nodig heeft is ca: 2-4 werkdagen. 

      Betalingen met Creditcard of vanuit Belgie, kan wat langer duren is onze ervaring, eer het verwerkt is.

      Retourbetalingen vanuit bestelde Beslist-orders, worden na behandeling retour, periodiek, binnen 7-10 werkdagen retour geboekt!

    • Ik zie dat mijn bestelling retour afzender is, wat nu?
    • Als uw bestelling vanuit de post retour gestuurd wordt/is naar ons, zullen wij na ontvangst contact met u opnemen. In vele gevallen gaat het om een fout in het bijv. adres. U kan dit natuurlijk al aan ons doorgeven, zodat wij zo snel mogelijk deze bestelling opnieuw kunnen opsturen.

    • Hoe lang duurt het voor mijn retour gestuurde bestelling is verwerkt?
    • Als u uw order retour gestuurd hebt naar ons, binnen de retourstermijn, zal deze binnen 2-4 werkdagen door onze retourservice worden behandeld. Als deze retour behandeld is, ontvangt u van ons een e-mail met de wijze waarop het is afgehandeld voor u. Creditatie van geretourneerde orders geschied meestal, na behandeling, direct! De verwerking welke de betaalprovider/bank dan nog nodig heeft is ca: 2-4 werkdagen. Betalingen met Creditcard of vanuit Belgie, kan wat langer duren is onze ervaring, eer het verwerkt is. Retourbetalingen vanuit bestelde Beslist-orders, worden na behandeling retour, periodiek, binnen 7-10 werkdagen retour geboekt!

  •  Product informatie
    • Ik heb een vraag over de werking van een product
    • Als u een vraag hebt over de werking of mogelijkheden van een product, probeert u uw vraag dan zo duidelijk mogelijk voor ons te omschrijven. Wij proberen u dan zo snel mogelijk een duidelijk uitleg te geven.

    • Ik ben op zoek naar een specifiek product
    • Wanneer u op zoek bent naar een bepaald product, maar dit niet kunt vinden op onze webshop, stuurt u dan a.u.b. een e-mail met de linken van dit product, een goede omschrijving en het aantal dat u wenst te hebben.

      Onze klantenservice gaan dan op zoek voor u naar dit product!

    • Ik denk dat de product informatie niet juist is op de website
    • Als u een bepaald product ziet op onze site, waarvan u denkt dat deze informatie hiervan niet juist of volledig is, stuur dan a.u.b. een e-mail met de link van het product en de eventuele aanpassing die gedaan zou moeten worden in de productinformatie.

  •  Offerte aanvragen
    • Ik wil een offerte hebben voor afname van een grotere aantal van een product
    • Wanneer u een grotere afname van een bepaald product nodig hebt, laat ons dat dan even weten. Wij gaan dan op zoek naar de beste prijs en levercondities! Stuur de link van het product mee en het gewenste aantal en

      wij komen binnen 2 werkdagen met een scherpe prijs.

  •  Anders
    • Algemene vraag
    • Omschrijf a.u.b. duidelijk uw vraag en wij zullen deze binnen 2 werkdagen beantwoorden.